Byliśmy na plenerzeDodano: 30 czerwca 2014

W połowie lipca wybraliśmy się na kolejny plener fotograficzny. Piątkowy wieczór spędziliśmy w bardzo ciekawym skansenie – kempingu w Przeworsku. Zdecydowanie polecamy to miejsce: ciekawe obiekty architektury drewnianej tego terenu ładnie wplecione w przyrodę, dobra restauracja, pokoje zabytkowe, dyskretnie wyposażone w niezbędne wygody. Można też rozbić własny namiot lub przyjechać kamperem.

Sobotnie przedpołudnie spędziliśmy pędząc z prędkością 30 km na godzinę w kierunku Dynowa. Doświadczenie interesujące, ale fotograficznie nie aż tak udane jak nam się wydawało. Na dokładkę upał dawał się we znaki i po dotarciu na miejsce nie mieliśmy sił na pieszą wędrówkę do Dąbrówki Starzeńskiej, w której zamówiliśmy nocleg. Wykorzystaliśmy więc jedyną w Dynowie taksówkę, która w kilku kursach dowiozła nas na miejsce.

Popołudnie i wieczór spędziliśmy fotografując dolinę Sanu i niezwykle ciekawy park z ruinami XVI wiecznego zamku i integrując się z miejscową społecznością piwoszy, z którą przyszło nam wspólnie przeczekiwać burzę w lokalnym sklepie GSu. W niedzielę kolejka dowiozła nas z powrotem do Przeworska.

Kilka najbardziej udanych zdjęć z tej wyprawy pokażemy na naszej jesiennej wystawie Prezentacje 2014, a poniżej zamieszczamy fotoreportaż z wyprawy.

A wszystko to po raz kolejny dzięki dotacji Prezydenta Miasta Stalowa Wola.